به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
به وبلاگ پارسيان خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط saman |

 

در جامعه اگر بخواهیم دختران را دسته بندی کنیم به دو گونه تقسیم میشوند:

 

گونه ی نخست که دختران نجیب و خوب میباشند: این گونه در حال انقراض میباشند(ماموت ها)

 

گونه ی دوم که دختران روانی وعقده ای میباشند این گونه دختران طبق شواهد هایی روز به روز در حال توسعه و افزایش هستند.که عامل این افزایشات وتوسعه ها وروانی وعقده ای بودن انها را در زیر ذکر میکنیم:

 

اولین عامل سر کار گذاشتن ان هاست که این عامل توسط پسران ایجاد میشود و عامل بسیار موثری در عقده ای وروانی شدن انهاست به این صورت که دربسیاری از مکان ها ازاین لغت برای صدا زدن خانوم ها استفاده میشود مثلا سر کار خانوم رها.

 

دومین عامل عامل اعصاب میباشد که طی این عامل اعصاب دختر ها دچار اختشاش می شود این عامل نیز توسط پسر ها رخ میشودبه این صورت که پسر برای خنده واز روی مسخره عاشق دختری می شودودختر نیز در عین علاقه به پسر ها وزود باوری انها باعث میشود که به پسر روی اورد وپسر نیز بعد از مدتی او را رها میمکند وشروع میکند به او خندیدن و دختر نیز دچار اعصاب خط خطی میشود  که این اعصاب نیز در الاغ ها مشاهده شده است.

 

سومین عامل عامل اشک اور میباشد :که این عامل با توجه به اسمش می شود حدس زد که این عامل در وجود دختران بسیار زود عمل میکند.

 

چهارمین عامل یا همان اخرین عامل عامل بد بختی میباشد که پسر طبق دوستی با دختر  سر او احمق کلاه میگذارد وتمام دارایی را از او میگیرد ودختر با پدر وخانواده اش در کنار خیابان جونشونو  دو دستی گرفتن 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.